.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران و وزیر ارتباطات/ضرورت تکمیل شبکه ملی اطلاعات و تحقق استان دیجیتال محور
استاندار مازندران و وزیر ارتباطات، در ارتباط با توسعه زیرساخت های ارتباطی، دولت الکترونیک و هوشمند سازی خدمات توسط دستگاه های اجرایی و تحقق استان دیجیتال با بهره‌گیری از توان شرکت‌های دانش‌بنیان دیدار و گفت و گو کردند. ‎
ضرورت تکمیل شبکه ملی اطلاعات و تحقق استان دیجیتال محور دیدار استاندار مازندران و وزیر ارتباطات

 

به گزارش شمال نیوز به نقل ازایرنا: روابط عمومی استانداری مازندران، سیدمحمود حسینی پور و عیسی زارع پور بر لزوم تکمیل شبکه ملی اطلاعات و تحقق استان دیجیتال با بهره‌گیری از توان شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید کردند. 

 

استاندار مازندران در این دیدار، گزارشی کامل از آخرین شاخص‌های ارتباطی و فناوری‌های نوین و همچنین برخی مشکلات و چالش‌های موجود در خصوص وضعیت ارتباطات ثابت و همراه در مازندران و همچنین نحوه حمایت از کسب و کارهای استارت آپی و شرکت‌های دانش بنیان فعال در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعت و آی تی را به وزیر ارتباطات ارایه کرد.

 

ضرورت تکمیل شبکه ملی اطلاعات و تحقق استان دیجیتال محور دیدار استاندار مازندران و وزیر ارتباطات

 

بحث و تبادل نظر در خصوص ایجاد استان هوشمند و دیجیتال با همکاری وزارت ارتباطات در جهت تسهیل امور ارتباطی و مخابراتی مردم و گردشگران از دیگر محورهای دیدار وزیر ارتباطات و استاندار مازندران بود.

 

سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران در حاشیه این دیدار ضمن با اهمیت خواندن موضوع تکمیل شبکه ملی اطلاعات در کشور و به تبع آن در استان مازندران، دسترسی تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان را به یک بستر پوشش صوت و اینترنت جزو موضوعات مهم و با اولویت بالا دانست و از آمادگی استانداری در جهت رفع مشکلات و موانع پروژه های ارتباطی در استان خبر داد.

 

وی با بیان این که مشکلات موجود در حوزه توسعه زیرساخت های ارتباطی و همچنین تامین امنیت تجهیزات مخابراتی را با اتخاذ تصمیمات لازم، مرتفع کردیم، افزود: در همین راستا عملیات اجرایی ۲ پروژه بزرگ متوقف شده ایجاد شبکه فیبر نوری در منطقه هزارجریب شهرستان نکا و بخش لاریجان شهرستان آمل آغاز و به زودی افتتاح خواهد شد.

 

استاندار مازندران گفت: در پایان این دیدار مقرر شد تا کارگروه مشترکی با حضور معاون وزیر ارتباطات، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و برخی دستگاه های اجرایی مرتبط با این پروژه تشکیل و با بررسی و احصای نظام مسائل استان در حوزه های ارتباطی و فناوری های نوین دیجیتال نسبت به ایجاد ساختار و زیرساخت‌های لازم با استفاده از دانش و توان شرکت‌های دانش بنیان داخلی و خارجی اقدامات لازم صورت گیرد.

 

ضرورت تکمیل شبکه ملی اطلاعات و تحقق استان دیجیتال محور دیدار استاندار مازندران و وزیر ارتباطات

 

این دیدار با حضور معاون امور دولت، مجلس و استان های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، امید محبی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران و اعزی، سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.